Pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Muaystore (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Tykhe d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

  • Ponudnik in njegov naslov: Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenija.
  • Matična številka: 8441413000
  • Identifikacijska številka za DDV: SI50999664
  • Registrski organ: Okrožno sodišče v Celju

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba.

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

Pogoji poslovanja so na voljo tudi v obliki PDF datoteke, ki je dostopna na tej povezavi.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave, prevzem in načini plačila

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: info@muaystore.si. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

3.1. Rok dobave

Za vse izdelke, ki imajo ob naročilu naveden dostavni naslov v Sloveniji, velja rok dobave, ki je naveden na strani izdelka v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku. V kolikor je izdelek na zalogi in ste oddali naročilo:

  • pred 12h zjutraj po izdelek odpremljen še isti dan
  • po 12h zjuzraj bo izdelek odpremljen naslednji dan

Izdelek bo dostavil špediter DPD Slovenija, ki ima rok dostave od 1-2 delovnih dni.

3.2. Prevzem izdelkov in načini plačila

Na spletnem mestu Muaystore lahko opravite nakup z uporabo sledečih možnosti plačila:

  • Kreditna kartica
  • Plačilo po povzetju
  • Paypal

Storitev plačila po povzetju predstavlja dodaten strošek, ki znaša 0,99€.

Za več informacij o možnostih plačila in o prevzemih izdelkov kliknite tukaj »

4. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

5. Postopek nakupa

5.1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila. Status naročila lahko dostopate preko svojega uporabniškega računa.

5.2. Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na način,  ki ga je uporabnik dovolil, oz. kontakt, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).

5.3. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

6. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Koristne povezave

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu kontaktira prek elektronskega naslova  info@muaystore.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.

Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko telefonske številke 040 364 244 ali elektronskega sporočila.

Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

Uporabnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je uporabnik (kupec) po dostavi odprl pečat.

Vračilo izdelkov po zgornjih pogojih ne velja za izdelke, ki so kupljeni neposredno na prodajnih mestih podjetja Tykhe d.o.o. (trgovec).

8. Reševanje stvarnih napak

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora Trgovca obvestiti in podati natančen opis napake na info@muaystore.si najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka.

Če uporabnik (kupec) reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora Trgovec dokazovati, da je reklamacija uporabnika (kupca) neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če uporabnik (kupec) reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati uporabnik (kupec) sam.

Uporabnik, ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora Trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi.

Trgovec mora pisno odgovoriti uporabniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

9. Garancija na tehnično blago

Za izdelek velja garancija, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Za izdelek, za katerega je izdana garancija, prodajalec, ob izpolnjevanju garancijskih pogojev in v garancijskem roku, kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni v garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Prodajalec kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka za garancijski čas, ki teče od izročitve izdelka kupcu. Garancijski rok je eno leto, oz. kolikor je označeno na garancijskem listu. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom oz. računom, zato naj ju kupec skrbno shrani.

Če izdelek, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov v garancijskem roku od prodajalca zahteva najprej odpravo napak. Prodajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku, na svoje stroške odpravil sam, v času, ki ne bo daljši od 45 dni, in ki začne teči z dnem prejema reklamiranega izdelka. Če izdelek ni popravljen v 45 dneh, mora prodajalec kupcu zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Če prodajalec v roku ne popravi ali zamenja izdelka, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine.

Garancija začne veljati z dnem izročitve izdelka kupcu in velja za napake v materialu in izdelavi in za vse dele na izdelku, razen za potrošni material. Garancija preneha veljati:

  • pri okvarah zaradi neupoštevanja navodil za uporabo,
  • pri okvarah zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja,
  • pri okvarah zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb izdelka, ki jih je povzročil kupec, in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ipd.),
  • če je v izdelek posegal kupec ali druga nepooblaščena oseba (vključno z nepooblaščenimi serviserji),
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka,
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

Ob morebitnem garancijskem zahtevku bo prodajalec preveril, ali gre za napako v materialu oz. izdelavi izdelka, in ob potrditvi le-tega se bo opravilo garancijsko popravilo. Če se ugotovi, da gre za obrabo ali poškodbo, oz. napako nastalo zaradi neprimerne uporabe ali obrabe izdelka, se garancijski zahtevek zavrne. Za uveljavljanje garancije se z izdelkom in računom in garancijskim listom oglasite pri prodajalcu oz. pooblaščenem servisu, ki je naveden na garancijskem listu. Ta bo uredil vse potrebno za odpravo napak.

Garancijske pravice potrošnika ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake na izdelku.

10. Garancija na zadovoljstvo

Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.

Zagotavljamo 90-dnevno možnost vračila, tj. garancija na zadovoljstvo. Ta vam omogoča, da kupljene izdelke vrnete tudi po poteku 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe. To lahko storite tako, da nam izdelke pošljete nazaj (Tykhe d.o.o., Ulica Oktobrske revolucije 17a, 6310 Izola, Slovenija, info@muaystore.si) v roku 90 dni od prejema pošiljke. Vrnili vam bomo celotno kupnino izdelkov, razen stroškov dostave in vračila.

Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo so vidno označeni v spletni trgovini. Če z nakupom uporabnik (kupec) ni zadovoljen, mu trgovec v 90 dneh od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Garancija na zadovoljstvo je veljavna 90 dni od prejema pošiljke za količino izdelkov, ki jih ena oseba uporabi v obdobju 1 meseca. Uporabnik (kupec) lahko prejme tudi vračilo kupnine za pakete, namenjene večmesečni uporabi, vendar mora uporabnik (kupec) vrniti trgovcu neuporabljene izdelke v originalnih embalažah in količinah, vrniti pa mora tudi embalažo že rabljenih izdelkov, razen če so ti bili uničeni, poškodovani ali izgubljeni, ali pa se je njihova količina zmanjšala, ne da bi jih uporabnik (kupec) uporabil.

Garancija na zadovoljstvo se lahko uveljavlja samo z originalnim računom.

Kupec (uporabnik) ne more uveljavljati garancije na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Uporabnik lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.

Trgovec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se uporabnik (kupec) ravna po danih navodilih. To je osnova za uveljavitev garancije na zadovoljstvo.

Trgovec bo kupnino povrnil najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku uporabnik (kupec) navede. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 040 364 244.

11. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

12. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

14. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

15. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. V primeru težav ali želje po pritožbi uporabnik (kupec) kontaktira Trgovca prek elektronskega poštnega naslova info@muaystore.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in rešitev jamčevalnega ali garancijskega zahtevka razrešil v zakonsko določenem roku. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) po 51. členu ZPP za to odgovorno krajevno pristojno sodišče, na območju katerega bi bilo treba izpolniti obveznost, ki je predmet spora.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

15.1 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Tykhe d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Tykhe v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Zdravo zame. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Tykhe d. o. o., Daša Lesjak, v Velenju, dne 03.03.2023.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Še ena malenkost...

Prejmi en članek na teden, ki spisanega s strani Slovenskih strokovanjkov na področju športa, zdravja in prehrane.

Še ena malenkost...

Tvoja koda s popustom

Preden vam razkrijemo kodo s popustom, se morate strinjati z naslednjmi pogoji.
Kodo s popustom koristiš tako, da jo vneseš na blagajni in popust se ti bo avtomatsko odštel od vrednosti nakupa v vaši košarici.
Discount Form | Footer Pop-up

Neposredno obveščanje o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko emaila*

Komuniciranje z vam prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi vašega profila*

Našo politiko zasebnosti lahko preberete tukaj

Osebni podatki

Dovoljujem, da upravljavec pridobi, hrani in obdeluje spodaj navedene podatke, ne glede na čas pridobitve teh podatkov:

  • osnovni podatki (ime in priimek, naslov prebivališča, datum rojstva, lokacija);
  • kontaktni podatki in podatki o moji komunikaciji z upravljavcem (e-poštni naslov (e-mail), telefonska številka, datum, ura in vsebina poštne ali e-poštne komunikacije, datum, ura in trajanje telefonskih klicev, posnetek telefonskih klicev);
  • kanal in kampanja – način pridobitve uporabnika oziroma vir, preko katerega sem prišel v stik z upravljavcem (spletna stran in oglasna kampanja oziroma akcija, klicni center, fizična prodajalna)
    podatke o vseh mojih nakupih in izdanih računih (datum in kraj nakupa, kupljeni artikli, cene kupljenih artiklov, skupni znesek nakupa, način plačila, naslov za dostavo, številka in datum izdaje računa, oznaka osebe, ki je izdala račun, ipd.) ter podatke o reševanju reklamacij izdelkov;
  • podatke o moji uporabi spletnega mesta upravljavca (datumi in ure obiskov spletnega mesta, obiskane strani oz. URLji, čas zadrževanja na posamezni strani, število obiskanih strani, skupni čas obiska spletnega mesta, opravljene nastavitve na spletnem mestu) ter podatke o moji uporabi (branju) prejetih sporočil (e-pošta, SMS) upravljavca;
  • podatke iz različnih vprašalnikov, ki jih prostovoljno izpolnim na spletnih mestih upravljavca.
Ženska s kremo

Nakupuj pametneje.

Z letom 2023 smo prenovili celotno linijo izdelkov Namman MUAY. Za to edinstveno priložnost ti ponujamo 10% popust na tvoj prvi nakup v naši spletni trgovini.
Discount Form | Main Pop-up

Z izpolnitvijo obrazca soglašate, da Tykhe d.o.o. (upravljavec) pridobi, hrani in obdeluje osebne podatke.

Neposredno obveščanje o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko emaila*

Komuniciranje z vam prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi vašega profila*

Politika zasebnosti

Namen Muaystore politike zasebnosti (v nadaljevanju: politika) je seznanitev kupcev, potencialnih kupcev ali obiskovalcev spletnih mest MUAY Store z nameni in pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.

Družba TYKHE d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, info@muaystore.si (v nadaljevanju: podjetje Namman Muay ali ponudnik ali upravljavec osebnih podatkov) varuje varuje vaše osebne podatke na način, da se zagotavlja njihovo varstvo ves čas poslovanja.

V podjetju Tykhe d.o.o. cenimo vašo zasebnost, zato vaše podatke vedno skrbno varujemo.

Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni, brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo spletnih strani ponudnika po spremembi ali dopolnitvi posameznik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.

Vse naše aktivnosti v zvezi z obdelavo osebnih podatkov so v skladu z veljavno evropsko zakonodajo (predvsem Uredbo (EU) 2016/697 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov ali GDPR) in ter konvencijami Sveta Evrope (ETS št. 108, ETS  št.181, ETS št. 185, ETS št. 189)) in nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/07), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. l. RS, št. 96/09 in 19/15) itd.).

Politika zasebnosti obravnava ravnanje z osebnimi podatki, ki jih Namman Muay dobi od vas, kadar obiščete in uporabite Namman Muay spletna mesta ali mu jih posredujete na drug način.

Upravljavec in pooblaščena oseba za varstvo podatkov

Upravljavec osebnih podatkov je družba Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenija.

V podjetju Tykhe d.o.o. je imenovana pooblaščena oseba za varstvo podatkov, ki je dosegljiva na elektronskem naslovu info@muaystore.si 

V primeru, da imate v zvezi z uporabo te politike ali v povezavi z uveljavljanjem vaših pravic, ki izhajajo iz te politike, kakršnokoli vprašanje, se obrnite na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, preko contacta navedenega v naslednji točki politike.

Osnovni pojmi

Osebni podatki pomenijo katerokoli informacijo, na podlagi katere je mogoče posameznika določiti (sem spadajo npr. ime, priimek, e-naslov, telefonska številka ipd.). 

Upravljavec pomeni pravno osebo, ki določa namene in sredstva obdelave vaših osebnih podatkov. 

Obdelovalec pomeni pravno ali fizično osebo, ki obdeluje osebne podatke v imenu upravljavca. 

Obdelava pomeni zbiranje, hrambo, dostop in vse druge oblike uporabe osebnih podatkov. 

EGP pomeni Evropski gospodarski prostor, ki označuje vse države članice Evropske unije, Islandijo, Norveško in Liechtenstein.

Osebni podatki

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot določenega ali določljivega posameznika. Določljiv je posameznik takrat, ko ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za posameznikovo fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto.

Ponudnik, skladno z nameni opredeljenimi v nadaljevanju te politike zbira naslednje osebne podatke:

  • osnovni podatki o uporabniku (ime in priimek, naslov prebivališča, datum rojstva, lokacija);
  • kontakni podatki in podatki o vaši komunikaciji z upravljavcem (elektronski naslov (email), telefonska številka, datum, ura in vsebina poštne ali email komunikacije, datum, ura in trajanje telefonskih klicev, posnetek telefonskih klicev);
  • kanal in kampanja – način pridobitve člana oziroma vir, preko katerega je uporabnik prišel v stik z upravljalcem (spletna stran in oglasna kampanja oziroma akcija, klicni center, fizična prodajalna);
  • podatke o uporabnikovih nakupih in izdanih računih (datum in kraj nakupa, kupljeni artikli, cene kupljenih artiklov, skupni znesek nakupa, način plačila, naslov za dostavo, številka in datum izdaje računa, oznaka osebe, ki je izdala račun, ipd.) ter podatke o reševanju reklamacij izdelkov;
  • podatke o uporabnikovi uporabi spletnega mesta upravljavca (datumi in ure obiskov spletnega mesta, obiskane strani oz. URLji, čas zadrževanja na posamezni strani, število obiskanih strani, skupni čas obiska spletnega mesta, opravljene nastavitve na spletnem mestu) ter podatke o uporabi prejetih sporočil (e-pošta, SMS) upravljavca;
  • osebne podatke, ki jih uporabnik prostovoljno poda z izpolnitvijo obrazcev, npr. v okviru nagradnih iger ali uporabe konfiguratorjev za identifikacijo optimalnih izdelkov za uporabnikove potrebe;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno poda ponudniku ob podani zahtevi na določene storitve, kolikor so ti podatki potrebni za izvajanje storitve. Ponudnik ne zbira in ne obdeluje vaših osebnih podatkov, razen kadar mu vi to omogočite ali v to privolite, npr. preko uporabe spletne strani, ob naročilu izdelkov ali storitev, ko se naročite na prejemanje e-revije, sodelujete v nagradni igri itd. Ponudnik vase podatke obdeluje tudi, kadar za zbiranje osebnih podatkov obstaja zakonska podlaga, pogodbena podlaga ali kadar ima ponudnik za obdelavo zakonit interes.

Vaše osebne podatke pridobivamo tudi na podlagi uporabe piškotkov na naši spletni strani. Ponudnik zbira le tiste osebne podatke, ki so ustrezni in potrebni za to, da se izpolnijo nameni za katere se ti podatki obdelujejo. Časovno obdobje, v katerem Ponudnik hrani zbrane podatke, je podrobneje opredeljeno v poglavju Hramba osebnih podatkov te Politike.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov

Ponudnik zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:

  • Obdelava na podlagi zakona
  • Obdelava na podlagi pogodbe
  • Obdelava na podlagi privolitve posameznika
  • Obdelava na podlagi zakonitega interesa

Obdelava na podlagi pogodbe

Vaše podatke potrebujemo, kadar je to potrebno za sklenitev, izvajanje in izpolnitev pogodbenih obveznosti. Posredovanje osebnih podatkov je v tem primeru prostovoljno.

V primeru, da osebnih podatkov ne zagotovite, s ponudnikom ne morete skleniti pogodbe, prav tako vam ponudnik ne more zagotoviti izvedbe storitev oziroma dobaviti produktov.

Obdelava na podlagi podane privolitve

Vaše podatke obdelujemo, kadar nam za to podate izrecno privolitev. Kadar bo obdelava potekala na podlagi privolitve, bomo predhodno poskrbeli, da vam bodo na voljo vse informacije, ki jih potrebujete za vašo odločitev. Vaše soglasje, lahko kadarkoli prekličete. V kolikor privolitev prekličete, vam ponudnik nekaterih storitev ne bo mogle zagotavljati.

Obdelava na podlagi zakonitega interesa

Ponudnik lahko podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katere si ponudnik prizadeva, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov.

V primeru uporabe zakonitega interesa ponudnik vedno opravi presojo skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov.

V primeru obdelave na podlagi zakonitega interesa ima uporabnik pravico do ugovora. Več o vaših pravicah si lahko preberete v nadaljevanju politike.

Obdelava na podlagi zakona

Vaše osebne podatke obdelujemo, kadar takšno obdelavo od nas zahteva zakonodaja, ki nas zavezuje (npr. davčna zakonodaja zapoveduje hrambo izdanih računov). Te osebne podatke obdelujemo skladno z zahtevami zakonodaje.

Nameni obdelave osebnih podatkov

Ponudnik zbira in obdeluje vaše osebne podatke za naslednje namene

Namen obdelavePodrobnejša obrazložitev
Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanjaSem spadajo zlasti obvestila in odgovarjanja na povpraševanja, reševanje pritožb, izpolnjevanje anket o zadovoljstvu ipd. Navedeno obdelavo izvajamo na podlagi zakonitega interesa zagotavljanja učinkovite komunikacije in uspešnega poslovanja podjetja v razmerju do uporabnikov.
Sklenitev in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbeSklenitev in izvajanje pogodbe, sklenjene s ponudnikom, vključno s ponudnikovo izpolnitvijo vaših naročil (dobavo produktov in zagotovitvijo storitev), komunikacijo z vami, preveritvijo vaših plačil in izpolnitvijo drugih obveznosti ponudnika in/ali vaših obveznosti. Osebne podatke obdelujemo na podlagi pogodbe in pred pogodbenega odnosa. V primeru, da nam ne posredujete vseh podatkov, nujnih za sklenitev pogodbe, si pridržujemo pravico, da naročilo odložimo ali prekličemo.
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko emaila ali SMS-aV podjetju Tykhe d.o.o. na podlagi zakona ZEKom-1 (Zakon o elektronskih komunikacijah Republike Slovenije, ki se izvaja na podlagi direktive 2002/58 / ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 12. julija 2002) svoje kupce obveščamo o svojih izdelkih, storitvah in vsebinah. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov (pravica do ugovora). Kupec lahko tovrstno komuniciranje kadarkoli prekine preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih, ali s pisno zahtevo na email naslov  info@muaystore.si, ali z uporabo sledečega formularja https://muaystore.si/contact. Vaše podatke v tem primeru obdelujemo na podlagi zakona.
Neposredno obveščanje o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko emailaV podjetju Tykhe d.o.o. vas bomo na podlagi dane privolitve obveščali o svojih izdelkih, storitvah, popustih in vsebinah preko emaila. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov na način, da prekliče privolitev. Podano soglasje lahko kadarkoli prekličete preko contactov navedenih na spletnem mestu https://muaystore.si/contact
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah in drugih vsebinah preko telefonskih klicev in navadne pošteV podjetju Tykhe d.o.o. na podlagi dane privolitve kupce občasno obveščamo o svojih izdelkih, storitvah, popustih in vsebinah tudi preko telefonskih klicev in navadne pošte. Kupec lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov na način, da prekliče privolitev. Podano soglasje lahko kadarkoli prekličete preko contactov navedenih na spletnem mestu https://muaystore.si/contact
Splošna statistična obdelava podatkov o kupcih in njihovih naročilih ter potencialnih kupcih (contactih) za namene internih analiz prodaje, ponovnih nakupov, agregatnega obnašanja kupcev, optimizacije oglaševanja in poslovne optimizacijeV podjetju Tykhe d.o.o. izvajamo splošno statistično obdelavo podatkov o kupcih in njihovih naročilih ter potencialnih kupcih (contactih), na podlagi katere izvajamo interne analize prodaje, ponovnih nakupov in agregatnega obnašanja kupcev ter spremljamo in optimiziramo svojo poslovno učinkovitost in optimiziramo svoje oglaševanje, npr.:Spremljamo prodajo po naših prodajnih kanalih (internet, trgovine, klicni center)Spremljamo koliko kupcev izvaja ponovne nakupe, kako hitro in v kolikšni vrednostiSpremljamo splošne statistične prodajne podatke, kot so povprečna vrednost košarice, število izdelkov na naročilu in podobnoSpremljamo odzive na elektronsko pošto, SMS sporočila, telefonske klice in različna oglasna sporočila (TV oglasi, radijski oglasi, spletni oglasi) in na podlagi tega optimiziramo svoje oglaševanje (se odločamo kaj, kje, komu in kako oglaševati)Tovrstno statistično spremljanje nam omogoča splošno optimizirati poslovanje in oglaševanje ter na podlagi tega uporabnikom tudi nuditi cenovno dostopne izdelke in storitve. Navedeno obdelavo osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa uspešnega poslovanja ponudnika ter zagotavljanje kvalitetnih storitev uporabnikom.
Dostop do vaših preteklih naročil in drugih podatkov s strani svetovalcev v Namman Muay klicnem centru in trgovinah z namenom nudenja boljše storitve in boljših ponudbOb vašem klicu v Namman Muay klicni center (oz. našega izhodnega klica do vas) ali v primeru vašega obiska Namman Muay trgovine (če in ko se boste samostojno identificirali) imajo naši prodajni in poinforni svetovalci dostop do vaših zabeleženih osebnih podatkov in zgodovine nakupov, na podlagi česar vam bodo lahko ponudili boljšo storitev in bolj prilagojene ponudbe. To obdelavo izvajamo na podlagi zakonitega interesa. Če tega ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov info@muaystore.si.
Obdelava podatkov o neprevzetih naročilih na daljavo z namenom preprečevanja goljufijV podjetju Tykhe d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa obdelujemo podatke o poslanih in neprevzetih naročilih na daljavo, s čimer ugotavljamo, ali in kateri kupci nadproporcionalno na daljavo naročajo izdelke s plačilom ob prevzemu in nato teh izdelkov ne prevzemajo, s čimer nam nastaja poslovna škoda, ki jo želimo preprečiti. Ko takšne kupce identificiramo, jim v spletni trgovini onemogočimo naročanje izdelkov s plačilom ob prevzemu, še vedno pa jim je omogočeno naročanje izdelkov s takojšnjim predplačilom s plačilnimi karticami ali PayPal-om.
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovega oz. njenega začetka spletnega nakupnega procesaV podjetju Tykhe d.o.o. na podlagi svojega zakonitega interesa potencialnim kupcem, ki so v nakupovalno košarico dodale izbrane izdelke, a nakupa niso zaključile, občasno pošljemo email sporočila vezana na njihov nezaključen nakup, s ciljem poskusa zaključitve nakupa oziroma nudenjem pomoči in informacij v zvezi s tem. Če tega ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov info@muaystore.si 
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko emaila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s popusti, ponudbami in vsebinamiV okviru osnovnega prilagojenega komuniciranja (preko emaila, SMS, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) vam skušamo predstaviti ustrezne ponudbe, popuste in druge vsebine, ki bi vam bile lahko zanimive na podlagi vaših preteklih interakcij z nami. Za to uporabljamo naslednje vaše podatke:Demografski podatki (spol, starost,)Zgodovina nakupov (kupljeni izdelki, število nakupov)Enostavno obravnavanje obnašanja na Namman Muay spletnih mestih (ogled posameznih izdelkov ali vsebin, ki lahko sproži pošiljanje prilagojenih sporočil), brez uporabe teh podatkov za tvorjenje uporabniških profilovKupec lahko tovrstno komuniciranje kadarkoli prekine preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih, ali s pisno zahtevo na email naslov info@muaystore.si. Pri tem ne uporabljamo kakršnegakoli pol-avtomatskega ali avtomatskega profiliranja, temveč zgolj izbiramo ustrezne nabore prejemnikov za posamezna sporočila. Pri tem se nikoli ne posvečamo podatkom posameznika, temveč izvajamo agregatno obdelavo večjih skupin. Na podlagi teh podatkov je nato lahko odvisno, katera sporočila boste prejeli od nas:
Uporaba Facebook oglaševalskega orodja Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”)V podjetju Tykhe d.o.o. pri spletnem oglaševanju uporabljamo tudi storitev Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”), in sicer v sklopu pridobljenega soglasja za komuniciranje s prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi uporabnikovega profila. Ta storitev deluje na sledeči način:Vaš email naslov, ki smo ga od vas pridobili tekom vašega nakupa ali vašega prostovoljnega vnosa, naložimo na Facebook.Facebook izvede primerjavo med vašim email naslovom in svojo bazo uporabnikov in ugotovi, ali ste Facebook uporabnik.Če niste Facebook uporabnik, potem se z vašim email naslovom ne zgodi nič in Facebook z njim ne izvaja nobenih aktivnosti.Če pa ste Facebook uporabnik, pa vas bo Facebook dodal na novo ustvarjeni seznam prilagojenih občinstev, ki bo samo in izrecno nam omogočal, da tej skupini uporabnikov na Facebooku prikazujemo prilagojene oglase.Na podlagi tega vam lahko na Facebooku prikazujemo bolj usmerjene in vam prilagojene oglase ter predvsem dodatne popuste. Izvajanje tega iz naše strani lahko kadarkoli prekinete ali s pisno zahtevo na email naslov  info@muaystore.si 
Uporaba spletnega računa in dostop do informacij v okviru GDPRVaše osebne podatke obdelujemo za zagotovitev dostopa in uporabe vašega uporabniškega računa pri ponudniku, ki vam omogoča, da dostopate do osebnih podatkov, ki jih obdelujemo o vas in urejate podana soglasja. Prav tako lahko v okviru tega profila dostopate do podatkov o preteklih naročilih, ki ste jih opravili pri vas. Osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa.
Komuniciranje z vam prilagojenimi ponudbami in vsebinami na podlagi vašega profilaNa podlagi vašega soglasja ponudnik izvaja tudi personalizirano komuniciranje, ki se izvaja preko različnih kanalov komuniciranja (preko emaila, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij). Ker vam želimo ponuditi najboljše možne ponudbe in vsebine, prilagojene točno vašim potrebam, z vašim soglasjem oblikujemo vaš  profil, ki je osnova za personalizirano komuniciranje. Za to lahko uporabljamo naslednje vaše podatke:Demografski podatki (spol, datum rojstva oz. starost, naslov)Zgodovina vaših nakupov (kupljeni izdelki, čas nakupa, število nakupov)Odgovori v različnih Namman Muay vprašalnikih na Namman Muay spletnih mestihObnašanje na Namman Muay spletnih mestih (ogled posameznih izdelkov ali vsebin, dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico, internetne transakcije)Vaši odzivi (odprtje sporočila, klik na povezavo, nakup) na različna sporočila, ki vam jih pošiljamoNa podlagi tega uporabniškega profila je nato lahko odvisno, kakšne vsebine in ponudbe boste prejemali od nas:Katere izdelke in vsebine vam bomo predstavili (npr. o sklepih, razstrupljanju, hujšanju, splošni zdravi prehrani itd.), da bodo maksimalno zanimive za vasKakšne ponudbe boste prejeli (kupci z večjim številom ali frekvenco nakupov pri Namman Muay dobijo boljše ponudbe)Kako pogosto vam bomo pošiljali sporočila in preko katerih kanalov komuniciranjaČe ste za tovrstno obdelavo podali soglasje in sedaj tega več ne želite, lahko tovrstno obdelavo podatkov kadarkoli prekinete  preko povezave za odjavo v prejetih sporočilih ali s pisno zahtevo na email naslov info@muaystore.si 
Uveljavljanje pravnih zahtevkov, zaščita naših pravic in reševanje sporovOsebne podatke za opredeljen namen zbiramo skladno z zakonom.
Zakonske obveznostiVaše podatke zbiramo zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti npr. shranjevanje računov za potrebe davčne zakonodaje. Vaše podatke obdelujemo le v takem obsegu, kot je to potrebno za izpolnitev zakonskih zahtev.

Hramba osebnih podatkov

Ponudnik bo hranil vaše osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani.

Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje na podlagi zakona, Ponudnik hrani za obdobje, ki ga predpisuje zakon.

Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje zaradi izvedbe pogodbenega odnosa s posameznikom, Ponudnik hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 5 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med vami in Ponudnikom do spora v zvezi s pogodbo; v takem primeru hrani Ponudnik podatke še 5 let po pravnomočnosti sodne ali arbitražne odločbe ali poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne rešitve spora.

Tiste osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika Ponudnik hrani trajno, do preklica te privolitve s strani posameznika. Ponudnik take podatke izbriše še pred preklicem le, kadar je že dosežen namen obdelave osebnih podatkov.

Po preteku obdobja hrambe upravljavec osebne podatke učinkovito in trajno izbriše ali anonimizira, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.

Podrobneje roke upravljavec opredeljuje v spodnji tabeli:

Namen obdelaveRok hrambe
Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja6 mesecev od zaključka komunikacije
Sklenitev in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe5 let od izvršitve pogodbe
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko email-a ali SMS-aDo preklica
Neposredno obveščanje kupcev o posebnih ponudbah, popustih in drugih vsebinah preko telefonskih klicev in navadne pošteDo preklica
Dostop do vaših preteklih naročil in drugih podatkov s strani svetovalcev v Namman MUAY klicnem centru in trgovinah z namenom nudenja boljše storitve in boljših ponudbDo preklica
Obdelava podatkov o neprevzetih naročilih na daljavo z namenom preprečevanja goljufij5 let od pričetka obdelave
Avtomatsko email komuniciranje z uporabnikom na podlagi njegovega oz. njenega začetka spletnega nakupnega procesaDo preklica
Osnovno prilagojeno komuniciranje (preko emaila, SMSa, telefonskih klicev, pošte, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu, socialnih omrežij) s prilagojenimi popusti, ponudbami in vsebinamiDo preklica
Uporaba Facebook oglaševalskega orodja Facebook Custom Audiences (“Facebook prilagojena občinstva”)Do preklica
Uporaba spletnega računaDo preklica
Dostop do posebnih informacij na spletni straniDo preklica
Personalizirane e-revijeDo preklica
Tržno komuniciranje z uporabo profiliranja uporabnikovDo preklica

Pogodbena obdelava osebnih podatkov

Ponudnik lahko posamezna opravila v zvezi z obdelavo vaših podatkov zaupa drugim osebam (pogodbenim obdelovalcem). Pogodbeni obdelovalci lahko zaupane podatke obdelujejo izključno v imenu ponudnika, v mejah ponudnikovega pooblastila (v pisni pogodbi oziroma drugem pravnem aktu) in skladno z nameni, ki so opredeljeni v tej politiki zasebnosti. Pogodbeni obdelovalci, s katerimi sodeluje ponudnik so:

  • računovodski servis; odvetniške pisarne in drugi ponudniki pravnega svetovanja;
  • ponudniki obdelave podatkov in analitike;
  • vzdrževalci IT sistemov;
  • ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil (npr. Mailchimp in drugi);
  • ponudniki plačilnih sistemov, kot so Braintree, PayPal in drugi);
  • ponudniki sistemov za upravljanje odnosov s kupci (npr. Metakocka, Pipedrive);
  • ponudniki rešitev za spletno oglaševanje (npr. Google, Facebook).

Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretjim nepooblaščenim osebam.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru upravljavčevih navodil in osebnih podatkov ne smejo uporabiti za zasledovanje kakršnihkoli lastnih interesov. Upravljavec in uporabniki osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije.

Svoboda izbire

Informacije, ki jih o sebi posredujete, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ponudniku ne boste posredovali, potem vam določenih storitev ne bomo mogli zagotavljati.

Posamezniki, ki se želite odjaviti iz Namman Muay e-novic, nam to sporočite na e-naslov info@muaystore.si.  Če se spremenijo vaši osebni podatki (poštna številka, e-naslov, fizični naslov, telefonska številka), vas prosimo, da nas o spremembah obvestite na e-naslov info@muaystore.si

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar koli dostopate na spletno stran, se splošni, neosebni podatki (število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

Piškotki

Piškotki so neopazne datoteke, ki so začasno shranjene na vašem trdem disku in omogočajo ponudniku prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani, in za optimizacijo svojih internetnih oglasnih aktivnosti.

Oglaševalski piškotki spremljajo posameznikovo uporabo spletne strani Ponudnika, razen če se posameznik z uporabo piškotkov na strani ne strinja.

Varnost

Ponudnik si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

Za varstvo osebnih podatkov izvajamo organizacijske in tehnične ukrepe, kot so:

  • izobraževanje zaposlenih;
  • nadzor nad zaposlenimi in redni pregledi delovanja posameznih zaposlenih;
  • skrben izbor in nadzor pogodbenih obdelovalcev;
  • varnostno kopiranje elektronsko hranjenih podatkov;
  • redno vzdrževanje in posodabljanje računalniške opreme;
  • sprejem ustreznih internih pravilnikom in navodil o varovanju osebnih podatkov.

Privolitev mladoletne osebe v zvezi s storitvami informacijske družbe

Mladoletne osebe do 16 let ne bi smele posredovati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani ali drugače brez dovoljenja (privolitve ali odobritve) nosilca starševske skrbi za otroka (enega od staršev ali skrbnikov). Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od oseb, za katere bi bil seznanjen, da so mladoletne (mlajše od 16 let), ali jih kakor koli uporabil ali jih razkril tretji nepooblaščeni stranki brez dovoljenja nosilca starševske skrbi za otroka. Navedeno ne vpliva na splošno pogodbeno pravo držav članic, kot so pravila o veljavnosti, oblikovanju ali učinku pogodbe v zvezi z otrokom.

Ponudnik si ob upoštevanju razpoložljive tehnologije v takih primerih razumno prizadeva za preveritev, ali je nosilec starševske skrbi za otroka dal ali odobril privolitev.

Pravice posameznika glede obdelave podatkov

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali obdelavo vaših osebnih podatkov, se lahko kadarkoli obrnete na nas. Pišite nam na  info@muaystore.si ali nas pokličite na +386 40 364 244. Na podlagi vaše zahteve vam bomo posredovali zahtevane podatke ali (skladno z zakonsko ureditvijo) poskrbeli za uresničitev vaših pravic.

V zvezi z obdelavo imate naslednje pravice: 

Pravica do preklica privolitve: če ste kot posameznik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.

Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje upravljavcu na enega od contactov, navedenih na spletnem mestu https://muaystore.si/contact.

Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za posameznika nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa je možno, da upravljavec posamezniku po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo več mogel nuditi posamezne ali več svojih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi (npr. klub ugodnosti ali prilagojeno obveščanje). 

Pravica dostopa do osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določene informacije (o namenih obdelave, o vrstah osebnih podatkov, o uporabnikih, o obdobjih hrambe oz. merilih za določitev obdobij, o obstoju pravice do popravka ali izbrisa podatkov, pravice do omejitev in ugovora obdelavi in pravice do pritožbe pri nadzornem organu, o viru podatkov, če podatki niso bili zbrani pri vas, o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, razlogih zanj ter pomenu in posledicah take obdelave za vas, ter druge informacije v skladu s členom 15 GDPR); 

Pravica do popravka osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot posameznik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave; 

Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«): kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, ponudnik pa mora podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, kadar obstaja eden od naslednjih razlogov:

(a) podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani oz. drugače obdelani,

(b) če prekličete privolitev, za obdelavo pa ne obstaja druga pravna podlaga,

(c) če ugovarjate obdelavi, za obdelavo pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi,

(d) podatki so bili obdelani nezakonito,

(e) podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravnih obveznosti v skladu s pravom EU ali pravom države članice, ki velja za ponudnika,

(f) podatki so bili zbrani v zvezi s ponudb storitev informacijske družbe.

Kot posameznik pa v določenih primerih, opisanih v 3. odstavku člena 17 GDPR, nimate pravice do izbrisa podatkov; 

Pravica do omejitve obdelave: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:

(a) če oporekate točnosti podatkov za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost podatkov,

(b) obdelava je nezakonita, vi pa nasprotujete izbrisu podatkov, namesto tega pa zahtevate omejitev njihove uporabe,

(c) ponudnik podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, vendar pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov,

(d) ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi; 

Pravica do prenosljivosti podatkov: kot posameznik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in imate pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas ponudnik, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, in sicer kadar:

(a) obdelava temelji na privolitvi ali na pogodbi in

(b) se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi.

Kot posameznik imate pri uresničevanju navedene pravice do prenosljivosti pravico, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca (ponudnika) k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo; 

Pravica do ugovora obdelavi: kot posameznik imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, ki je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene ponudniku (točka (e) člena 6 (1) GDPR) ali je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva ponudnik ali tretja oseba (točka (f) člena 6 (1) GDPR), vključno z oblikovanjem profilov na podlagi navedenih obdelav; ponudnik preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene trženja, ima posameznik pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem; kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se podatki ne obdelujejo več v te namene.

Kadar se podatki obdelujejo v znanstveno- ali zgodovinsko-raziskovalne namene ali statistične namene, ima posameznik pravico, da iz razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim, razen če je obdelava potrebna za opravljanje naloge, ki se izvaja iz razlogov javnega interesa; 

Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali drugo) pravno sredstvo imate kot posameznik pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.

Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali izvensodno) sredstvo imate kot posameznik pravico do učinkovitega pravnega sredstva, in sicer zoper pravno zavezujočo odločitev nadzornega organa v zvezi z njo, prav tako pa tudi v primeru, kadar nadzorni organ vaše pritožbe ne obravnava ali vas v treh mesecih ne obvesti o stanju zadeve ali o odločitvi o pritožbi.

Za postopke zoper nadzorni organ so pristojna sodišča države članice, v kateri ima nadzorni organ sedež. Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, na upravljavca, in sicer na enega od contactov, navedenih na spletnem mestu https://muaystore.si/contact.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko upravljavec od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati.

Upravljavec mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Obvestilo nadzornemu organu o kršitvi varstva osebnih podatkov

V primeru kršitve varstva osebnih podatkov je Ponudnik o tem dolžan obvestiti pristojni nadzorni organ, razen kadar je verjetno, da s kršitvijo niso bile ogrožene pravice in svoboščine posameznikov. Kadar ob kršitvi obstaja sum, da je bilo storjeno kaznivo dejanje, je Ponudnik o kršitvi dolžan obvestiti policijo in/ali pristojno tožilstvo.

V primeru, da gre za kršitev, ki lahko povzroči veliko tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, je Ponudnik dolžan o kršitvi nemudoma oz. kadar to ni mogoče, brez nepotrebnega odlašanja, obvestiti posameznike, na katerega se osebni podatki nanašajo. Obvestilo posamezniku mora biti izvedeno v razumljivem in jasnem jeziku.

Dostop do socialnih omrežij

Preko naše spletne strani lahko dostopate do spodaj opredeljenih spletnih vtičnikov, ki jih ponudnik uporablja pri svojem delovanju:

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

Vsako izmed navedenih socialnih omrežij pri zagotavljanju svojih storitev deluje skladno s svojimi pogoji uporabe in svojimi politikami zasebnosti. Namman Muay v zvezi z uporabo družbenih omrežij, za katere omogoča dostop preko svoje spletne strani ne prevzema nobene odgovornosti. Vprašanja in uveljavljanje pravic je potrebno nasloviti na posamično družbeno omrežje. Politike zasebnosti so dostopne na spodnjih linkih:

Objava sprememb

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu. Posodobljeno: 14.02.2023

Pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Muaystore (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Tykhe d.o.o., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).

  • Ponudnik in njegov naslov: Tykhe d.o.o., Stantetova 32, 3320 Velenje, Slovenija.
  • Matična številka: 8441413000
  • Identifikacijska številka za DDV: SI50999664
  • Registrski organ: Okrožno sodišče v Celju

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba.

Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje. O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

Pogoji poslovanja so na voljo tudi v obliki PDF datoteke, ki je dostopna na tej povezavi.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave, prevzem in načini plačila

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: info@muaystore.si. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

3.1. Rok dobave

Za vse izdelke, ki imajo ob naročilu naveden dostavni naslov v Sloveniji, velja rok dobave, ki je naveden na strani izdelka v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku. V kolikor je izdelek na zalogi in ste oddali naročilo:

  • pred 12h zjutraj po izdelek odpremljen še isti dan
  • po 12h zjuzraj bo izdelek odpremljen naslednji dan

Izdelek bo dostavil špediter DPD Slovenija, ki ima rok dostave od 1-2 delovnih dni.

3.2. Prevzem izdelkov in načini plačila

Na spletnem mestu Muaystore lahko opravite nakup z uporabo sledečih možnosti plačila:

  • Kreditna kartica
  • Plačilo po povzetju
  • Paypal

Storitev plačila po povzetju predstavlja dodaten strošek, ki znaša 0,99€.

Za več informacij o možnostih plačila in o prevzemih izdelkov kliknite tukaj »

4. Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točko 3). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

5. Postopek nakupa

5.1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila. Status naročila lahko dostopate preko svojega uporabniškega računa.

5.2. Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na način,  ki ga je uporabnik dovolil, oz. kontakt, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).

5.3. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

6. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).

7. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Koristne povezave

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu kontaktira prek elektronskega naslova  info@muaystore.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.

Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko telefonske številke 040 364 244 ali elektronskega sporočila.

Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

Uporabnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je uporabnik (kupec) po dostavi odprl pečat.

Vračilo izdelkov po zgornjih pogojih ne velja za izdelke, ki so kupljeni neposredno na prodajnih mestih podjetja Tykhe d.o.o. (trgovec).

8. Reševanje stvarnih napak

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora Trgovca obvestiti in podati natančen opis napake na info@muaystore.si najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka.

Če uporabnik (kupec) reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora Trgovec dokazovati, da je reklamacija uporabnika (kupca) neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če uporabnik (kupec) reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati uporabnik (kupec) sam.

Uporabnik, ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora Trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi.

Trgovec mora pisno odgovoriti uporabniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

9. Garancija na tehnično blago

Za izdelek velja garancija, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Za izdelek, za katerega je izdana garancija, prodajalec, ob izpolnjevanju garancijskih pogojev in v garancijskem roku, kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni v garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Prodajalec kupcu jamči za brezhibno delovanje izdelka za garancijski čas, ki teče od izročitve izdelka kupcu. Garancijski rok je eno leto, oz. kolikor je označeno na garancijskem listu. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom oz. računom, zato naj ju kupec skrbno shrani.

Če izdelek, za katerega je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov v garancijskem roku od prodajalca zahteva najprej odpravo napak. Prodajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku, na svoje stroške odpravil sam, v času, ki ne bo daljši od 45 dni, in ki začne teči z dnem prejema reklamiranega izdelka. Če izdelek ni popravljen v 45 dneh, mora prodajalec kupcu zamenjati izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Če prodajalec v roku ne popravi ali zamenja izdelka, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine.

Garancija začne veljati z dnem izročitve izdelka kupcu in velja za napake v materialu in izdelavi in za vse dele na izdelku, razen za potrošni material. Garancija preneha veljati:

  • pri okvarah zaradi neupoštevanja navodil za uporabo,
  • pri okvarah zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja,
  • pri okvarah zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanskih poškodb izdelka, ki jih je povzročil kupec, in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ipd.),
  • če je v izdelek posegal kupec ali druga nepooblaščena oseba (vključno z nepooblaščenimi serviserji),
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka,
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu

Ob morebitnem garancijskem zahtevku bo prodajalec preveril, ali gre za napako v materialu oz. izdelavi izdelka, in ob potrditvi le-tega se bo opravilo garancijsko popravilo. Če se ugotovi, da gre za obrabo ali poškodbo, oz. napako nastalo zaradi neprimerne uporabe ali obrabe izdelka, se garancijski zahtevek zavrne. Za uveljavljanje garancije se z izdelkom in računom in garancijskim listom oglasite pri prodajalcu oz. pooblaščenem servisu, ki je naveden na garancijskem listu. Ta bo uredil vse potrebno za odpravo napak.

Garancijske pravice potrošnika ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake na izdelku.

10. Garancija na zadovoljstvo

Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.

Zagotavljamo 90-dnevno možnost vračila, tj. garancija na zadovoljstvo. Ta vam omogoča, da kupljene izdelke vrnete tudi po poteku 14-dnevne pravice do odstopa od pogodbe. To lahko storite tako, da nam izdelke pošljete nazaj (Tykhe d.o.o., Ulica Oktobrske revolucije 17a, 6310 Izola, Slovenija, info@muaystore.si) v roku 90 dni od prejema pošiljke. Vrnili vam bomo celotno kupnino izdelkov, razen stroškov dostave in vračila.

Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo so vidno označeni v spletni trgovini. Če z nakupom uporabnik (kupec) ni zadovoljen, mu trgovec v 90 dneh od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Garancija na zadovoljstvo je veljavna 90 dni od prejema pošiljke za količino izdelkov, ki jih ena oseba uporabi v obdobju 1 meseca. Uporabnik (kupec) lahko prejme tudi vračilo kupnine za pakete, namenjene večmesečni uporabi, vendar mora uporabnik (kupec) vrniti trgovcu neuporabljene izdelke v originalnih embalažah in količinah, vrniti pa mora tudi embalažo že rabljenih izdelkov, razen če so ti bili uničeni, poškodovani ali izgubljeni, ali pa se je njihova količina zmanjšala, ne da bi jih uporabnik (kupec) uporabil.

Garancija na zadovoljstvo se lahko uveljavlja samo z originalnim računom.

Kupec (uporabnik) ne more uveljavljati garancije na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Uporabnik lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.

Trgovec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se uporabnik (kupec) ravna po danih navodilih. To je osnova za uveljavitev garancije na zadovoljstvo.

Trgovec bo kupnino povrnil najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku uporabnik (kupec) navede. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 040 364 244.

11. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

12. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.

Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tukaj.

14. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.

Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

15. Pritožbe, spori in uporaba prava

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. V primeru težav ali želje po pritožbi uporabnik (kupec) kontaktira Trgovca prek elektronskega poštnega naslova info@muaystore.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in rešitev jamčevalnega ali garancijskega zahtevka razrešil v zakonsko določenem roku. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) po 51. členu ZPP za to odgovorno krajevno pristojno sodišče, na območju katerega bi bilo treba izpolniti obveznost, ki je predmet spora.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

15.1 Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Tykhe d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Tykhe v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Zdravo zame. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Tykhe d. o. o., Daša Lesjak, v Velenju, dne 03.03.2023.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!